paypermails.com

Thursday 13 October 2011

nonsense!

borink erm cuti2 gini..
nak wat pe ek?
aktiviti harian aku same je tiap ary..
bangun, on9, makan, on9, tido, tv, on9, tido..
haihh..
lama2 aku nie boleh diiktiraf sbg penternak lemak yg bjaya
sesape yg rasa nk lemak extra tu.. boleh la contact aku
insyaallah aku akan share kat korang
especially yg a bag of bones tuu..
hahahaha..
erm miss my buddies damn much..
yelah, if ada buddy around me, boleh jugak hang out ke..
apa ke.. activity yg bese dibuat kat kolej tu..
haaa.. ni lah manusia
bila xcuti, nak cuti
bila dah cuti, x bsyukur pulak.. haha
and now aku dapat news..
fuck one..
pe-ke-hal la uitm ni
baru je kot abes final.. 
taw2 4 november ni dah kuar result..
adooi debaran exam baru je chow dari fikiran aku
and now debaran result pulak
arghhhh what the fucking hell laa..
opsss tershashull.. hehe
erm i'm hoping a good result final nie..
hopefully pe yg aku doakan, aku harapkan tu jadi kyataan..

eja ---------------------------------> result lambat lagi.. enjoy luuuuuuu.. haha