paypermails.com

Friday 2 December 2011

updated!

dah lama aku x menjenguk kat blog aku nie
rindu? err sort of..
kat rumah sewa aku tu wifi xmasuk lagi
that's why la susah sgt nk on9
luckily this week i'm home
so boleh la on9 sepuas hati kot
haha..

kelas for first two weeks nie overall nyer going well
but for finance class.. .urmm kena double triple kan usaha aku kot
yelah, finance tu basic nya accounting, statistic and economy
law setakat statistic tu, for sure aku boleh score [opss t'ujub]
hehe.. nope laa, tp for real, law statistic, mmg kemahiran aku..
kalau economy, i guess okay jugak laa even though bukan minat aku
tp bila masuk bab accounting nie, lemah seyhhh
yelah, aku start belajar accounting nie masa part 1
without basic masa school time nyer..
mmg kena double triple struggle laa
masa part 1 dulu, luckily aku ada friend mmg giler expert accounting..
he's my ex-classmate.. now dah xjadi classmate aku dah..
dah fly to fast track.. 
kalau dia still ada kat sini, mesti dah boleh belajar dengan dia
xkisah la, yang penting aku mesti study leklok subjek cik husnin nie
lecturer kesayangan kelas aku.. hehehehe
utk kelas IT plak, nnt aku kena buat blog
bukan blog yang merapu meraban macam nie
tp business blog.. yang mana kita kena create blog tu jadi business blog
the worst thing now is about public relation (PR) class
fuhh giler giler giler
sepatah haram pown aku xpaham pekebenda yang dia ajar
lecturer tu fresh graduate.. so basically cara dia mengajar for sure laa macam..........................
opss yelah, suara dia giler slow, explaination pown xbanyak..
kitorang yang kena explain kat dia
pekehal cam nie?
siap kena tulis nama besar2, then letak atas meja
pastu stiap orang mesti ada trademark laa
dengan group work yang diberi..
assignments.. what the hell cmni..
but the most enjoyable class is arabic class
memang aku xberapa minat sangat arab nie
tapi yelah.. class tu je yang less stress
ustaz pown sporting.. dah 2 sem kot ustaz ajar kelas aku
LAW pulak? nie masalah jugak..
hafal hafal hafal.. kepala aku nie bukan kepala menghafal
aku nie lebih suka benda yang kira2.. macam statistic.. math keeee..

pape pown, i'll do my best in sem nie..
aku nk try score utk sem nie
tak nak maen2 and be the best!!
chaiyok eja! go go!