paypermails.com

Monday 20 February 2012

it's already 2.19 a.m

erm jam menunjukkan pukul 2.19 a.m
tp mata aku still tamo lelap
mata aku still terbuka luas..
langsung x menunjukkan tanda2 mengantuk..
okay..
so terpaksa lah aku merapu meraban utk menghupdatekan entry kali nie..
em btw.. so far the progress of my life seme berjalan dgn normal..
esok hari selasa kan? 
esok aku ada presentation untuk subjek LAW and PUBLIC RELATION a.k.a PR
em wish me the best k guys?
pastu aku baru dapat tahu yang test ARAB................
hehee..














DITUNDA...


oh yeah! happy ke? mane happy..
langsung x.. kalau test esok, leh test lam makmal bahasa.. 
lam makmal tu ada komputer...
so kalau xtahu maksud sesuatu perkataan tu...
pandai2 la google translate kannnn?
hehehe.. ingatkan kitorang dah cukup bijak nak kelentong menipu esok..
rupa2 nya ustaz lagi advance..
tahu2 je taktik yang bakal kitorang gunakan esok.. 
haihh.. test ARAB tu finally telah ditunda ke hari rabu..
actually kelas ARAB aku 2x seminggu..
hari selasa dan rabu..
hari selasa tu lam makmal bahasa.. and hari rabu tu lam bilik kuliah biasa..
memang kena pandai2 hidup la baru boleh meniru..
tp aku confirm, before start test tu, mesti ustaz akan keluarkan dalil2 beliau terlebih dahulu..
macam sem lepas.. hihi.. 

urghh menaip membuatkan aku mengantuk lahh.. 
tp aku kena revise some chapter of PR untuk this coming test..
em study la kejap...
okay guys.. 
lets me end here..
pray for me okay.. 


WISH MY LUCK! thanks yaw.. :)

this song yang akan menemani aku malam nie.. 
oh damn.. i miss my mum a lot.. 
i miss her cooks too..
hukhukk..
sabarlah eja weyyy..
ary kamis nie balik nehhh? hihi


LAYAN~