paypermails.com

Tuesday 28 February 2012

my life nowadays..

pejam celik pejam celik..
sudah sampai ke penghujung sem 4..
esok last day ada kuliah..
tu pun just utk setelkan presentation and submit projek akhir..
pastu petang tu kelas aku organize BBQ
sepanjang 4 sem kitorang bersama, nie lah kali pertama kitorang buat gathering..
and for sure, almost everybody akan pergi..
so aku pun xterkecuali..
bayaran dah dibuat, so just tinggal pergi, and enjoy..
next week dah start study week..
first paper aku on 17hb..
today is 28/2..
so maknany aku ada 17 hari lagi before final..
aku harap sem nie aku boleh score..
yela, aku x nak la simpan  harapan tinggi menggunung..
harapan nie kadang2 membuatkan kita terluka..
sem nie aku just harapkan yang terbaik..
ada satu subjek mengira, and subjek2 lain sume membaca..
and ada satu tu subjek menghafal..
tu pun subjek LAW..
hukhuk..
pray for my success..
i will do my best..
and please pray for me..
love you guys..


#currently listening to this song.. my favourite song#
enjoyyyyyyyyyyyyyyyyyy..........