paypermails.com

Saturday 15 September 2012

okay. dah lame rasanya aku x jenguk blog aku nie. bukannya ape, just masa mencemburui aku. cheewahh.. tade laa, actually tersangatlah sibuk dengan pelbagai test, assignment, group projects dll.. okayy dua hari lepas bersamaan hari khamis, aku ade exhibition product innovation. curious ape tu? haa still remember x entry aku yang lepas2? yang aku story sal satu benda tu namely MASTER BROOM.. hah? tertanya2 amende tuhh? haa korang boleh tgk gmbar kat bawah.. heee :)



okay, dah tau dah ape benda tuu? korang boleh zoom utk besarkan description pada banner tuhh. hihi. bajet kitorang untuk siapkan menda alah nie secara kasarnya lebih kurang RM160.. woahh.. banyak gilerr. kalau buat makan, 3 minggu dah perut kenyang. haihh

okay lah, tu je. actually aku mls nak menaip. ngantuk lah. zzzzz.. tido dlu.. padahal baru je bangun tido. almaklumlah semalam aku tido 4 am sbb nak siapkan report HR. tu pun banyak lagi kerja yang tertangguh. minggu depan dah last week utk last class. that's why la effort kena lebih. haha. okay la. chow. good afternoon dearies.. :)