paypermails.com

Saturday 17 November 2012

mari berfikir !


bila dah bosan, nie lah keje aku. duk google sana sini cari information, bahan yang boleh dibaca untuk add knowledges aku. aku nie xberminat sangat kalau baca fakta2 yang ada lam buku tu, aku lebih prefer mengadap laptop nie dari siang ke malam untuk add ilmu aku. gilaaaaa.. hukhuk.. sebab tu aku lebih suka baca notes lam bentuk powerpoint slideshow berbanding printed notes. 
eh entah pape ntah aku duk merapu. haaa tujuan entry kali nie just nak share dengan korang pasal benda yang aku rasa amat menarik untuk disharekan bersama. guess what?? tadaaaaaa !!!! 

Koleksi Gambar Manusia-Manusia Pelik Dari Abad Ke-19


hah korang pernah terfikir adakah benar manusia pelik-pelik zaman dahulu memang benar-benar wujud. kat bawah nie merupakan koleksi gambar milik Ronald G Becker yang menggabungkan hasil fotografi milik Charles Eisenmann, Frank Wendt dan ramai lagi yang pakar dalam mencipta dan memasarkan gambar ahli circus di New York pada abad ke 19
Kebanyakan gambar peserta circus dibawah adalah asli tapi ada juga sesetengah yang direka oleh boss circus untuk menarik perhatian orang ramai bagi menonton circus miliknya itu. haaa aku malas jugak nak taip panjang2, mata pun dah suruh aku tido nie. so biar gambar yang bercerita okayyhh? 
HERE WE GOOOOOO ~~~~~~~


P/S : KEPADA SI DIA, TOLONGLAH BERUBAH DEMI KEBAIKAN KITA BERSAMA... HANYA ITU PINTAKU.. :'(