paypermails.com

Sunday 17 July 2011

cuti mid-sem!!

skunk nie aku tgh cuti midsem. almost 9 days kot. days before nie days aku moved smoothly. tanpa ada any interesting things yang buat aku kagum or unforgettable.. but coming days nie aku xtaw la. duduk kat umah nie make aku jadi malas nak bukak notes, bukak buku, buat tutorial n pape je yang berkaitan dengan study. aku pown xtaw pe yg influenced aku smpai aku jadi malas nak study tiap kali aku balik rumah. *mcam lar slama nie aku rajin. hikhik

sometimes aku rasa cam aku nie quite x sedar diri. sbb?? sbb bukak je midsem nanti, banyak tests yang menanti. qmt, eco, mgt. tiga2 subjek tuh drive me crazy!! tp aku? aku still relax, as if there is nothing that should be worried. hahaha. sengal betul lar aku nie..sengal taw, bukan sengau! beza tuh!!

time aku duk umah nie, keje aku same je. men angry bird, layan movie, dengar lagu, on9 - utk gaduh2 ng dila.. tu je la. haha. same je tiap ary.. xpela, at least aku ley cover balik tidur aku yg sekian lame dah xterjaga tuhh.. mujur lah ada dila.. ley gop aku gado2, mapuh2 dia.. haha.. best2.. dia mmg sporting lah. suke2.. hihi. dah, letih dah mnaip+nk smbung gaduh dgn dila plak. hihi~ law kat uitm nie, mmg dah lama dah aku wrestling dgn dila time2 boring gini. hahahahaha