paypermails.com

Wednesday 3 August 2011

hmm lama dah x jenguk blog aku nie. dah berkulat n bdebu dah pown. hihi. bese lar, time cuti, merungut takde keje, time kuliah plak byk tests, assignment, projek yg kena setelkan. test test test.. tu la kehidupan aku sbgai seorang student..

esok test.. esok aku ada test MGT. ntah pe ntah yg perlu aku bace, aku pown xtaw. taw2 je, sume chapter masuk. pdhal law lam kelas tu, sejam duk lam tu, aku rasa cm sehari duk kat bulan eventhough aku xpenah smpai ke bulan.. esok, ntah pe la yg aku nak jawab.

lecturer aku tu plak tiap kali masuk kelas, takde nyer dia nak ajar bnda yg bkaitan ng syllibus ktorang. mesti ckap sal bank2 yg penah dia keje before jadi lecturer dulu laaa. ktorang nie dengar, then layan maen angin dia je laa.. hahaha. bese laa, amek aty dia. haha, padahal satu benda pown yg dia ajar ktorang xpaham.. dah la test nie ada satu je, tu pown mrangkumi kuiz n test skali. takde backup test, law kau fail, nasib badan la bhai.. huhu..

pape pown, please pray for me and wish me luck for tomorrow.. ^_^