paypermails.com

Wednesday 17 August 2011

yeah! finally! :)

finally, drama arab dah done. wow, cool! suke2. da lama aku terseksa disebabkan drama arab nie. semalaman aku xtidur semata-mata nak setelkan n burn kan movie aku tu lam vcd. giler stress. xterurus hidup aku seharian.

sebab drama arab nie jugak, aku ponteng kelas BEL, knape? sbb nak cover tidur and refresh balik mata aku yg memang dah xley nk bukak gara-gara langsing xtidur. giler kan? so aku cover tido smpaikan ary nie aku bgun kul 2 p.m. giler! mmg giler! hahah..

mjurlah once bile aku submit je cd aku tu, sume beres. sound clear, xde noise pape. alhamdullilah, thanks to ALLAH. mcm pelakon arab pulak aku nie. hahaa.. tayangan video nie ary selasa malam minggu depan. sape2 yg dekat2, ley la gi tengok drama aku tu. nerd siot!! hahah...