paypermails.com

Sunday 25 March 2012

long time no bloggy..

almost one month aku menyepi tanpa entry.. bukan tanak spend anytime utk update blog nie, it just aku memang langsung x sempat nak update anything. really2 busy sem nie.. *sighh

luckily assignment, assessment, tests, quizzes utk sem 4 nie sume dah berakhir.. sekarang just tinggal 2 more papers to go.. alhamdullilah, carry mark aku utk semua subjek okay, sume 30++.. banyak la tu kan? hee~ LAW dah lepas, FINANCE dah lepas, yang tinggal IT, hari rabu nie dengan PUBLIC RELATION, hari sabtu nie. then aku boleh berhibernasi utk 2 bulan. hahahahaha.. hibernasi? bunyi macam tupai la pulak...

emosi aku pulak agak terganggu lately. maybe sbb stress dengan final exam nie.. otak keletihan, tidur xcukup, makan tu kadang2 kurang dan sebagainya.. azam utk cuti sem nie, niat di hati nak cari part time job. tp xtahu laaa kat mana sudi terima aku.. T_T...

macam2 perkara yang berlaku dalam tempoh sebulan aku menyepi nie. tapi law nak update one by one, memang payah la kan? for sure, jari aku akan patah law nak taip kesemuanya. hehe. so, biarlah kekal dalam memori aku je.. kenangan yang manis2 aku simpan kemas lam kepala hotak aku, tp yang masam2 tu aku dah buang jauh2.. let bygone be bygone.. buang yang keruh, amek yang jernih, baru teguh peribadi... hehe

erm macam banyak lagi je idea nak menaip. tapi, alamakkk.. sakit perut. toilet dah memanggil. chow dulu.. wish me luck for IT and PR.. bye.. <3


p/s : hajat dihati nak blogwalking, tp xsempat.. nnt la pas abes final, aku blogwalking. yang sempat jenguk td  just blog ernishshah.blogspot.com je.. blog2 lain nanti ek.. :D