paypermails.com

Saturday 31 March 2012

selamat berhibernasi!!

cuti sem dah start officially nya hari ini.. and guess what? for sure la aku happy. hahahaha. malam nie for sure la layan movie dulu.. 71 days duration cuti sem kali nie. boleh tahan lama jugak la cuti kali nie.. akhirnya perjalanan sem nie berjalan dengan baik.. okay, rasa nya memang aku tengah lam mood bercuti dah nie, sampai kepala otak aku memang betul2 dah kosong sekarang. haha..

malam nie tade star. tetibe je cakap sal star.. hehe. alahai sedih pulak rasa.. biasanya bila aku sedih2, stress2, mesti aku pandang star. bila tade star kat mata aku, rasa resah la pulak. hmm.. :(
so konklusinya, star tu penyeri hidup aku.. indahnya ciptaan ALLAH.. memandangnya cukup memberi aku ketenangan dan kebahagiaan.. 

okay, apakebenda yang aku merapu nie, aku pun xtau. sebenarnya aku tade idea la nak story apa. just saje2 menggila nak update entry. okay la, cerita Bunohan dah memanggil aku. 

~jom layan~