paypermails.com

Monday 4 June 2012

mengusap debu2 yang tertimbun di dinding blog..

hye peeps.. 

setelah sebulan plus plus aku menyepikan diri, akhirnya aku diberi jugak sket mase menghupdatekan blog aku yang dah x nampak serupa blog nieh.. hahahah.. okeyy, cuti semester 2 bulan dah hampir smpai ke penghujungnya... know what i mean? yelaa, cuti semester aku just tinggal xsampai seminggu dahh..

okey, wanna know pe yang aku sibuk buat time cuti sem nie? aku keje la sayangggg.. dari 3p.m smpai 11p.m.. kerja ape tu biarlah rahsia, yang tahu tu just zip kan mulut anda, yang xtau usah gatal2 nak btanya keyhh? TAPIIIII yang penting kerja aku tu halalan toyyibaa tauu.. tapelaa, aku kerja pun just nak isi masa lapang (mase lapang laaa sangat kan??).. tu just topeng jee, actually for sure laa matlamat setiap orang utk earn extra pocket money kan? same goes to me, dear.. :D

pengalaman kerja kat situ mmg best kalau nk dibandingkan dengan kerja aku smntara tunggu keputusan spm dulu.. you know why? mmg la kerja kat situ tersangat laa letih, meletihkan fizikal dan mental, ttapi demi mencari sesuap pengalaman kehidupan, aku pasrah.. chewahh poyo x ayat? hahahahaha.. tp mmg aku admit, kerja situ mmg letih, kadang2 xsempat nak rehat pun, kejap gerak sane, kejap gerak sini.. korang yang xpernah ade experience kerja macam aku kerja tu jgn nak ckp banyak..

kadang2 ramai orang tanya aku 'kenapa nmpak cm letih nie?' aku pun jwb 'xsempat nk rehat pun dr td. ramai giler orang datang'.. pastu dgn poyo nya dorang ckp 'aikk? kerja sini pun letih kee?' aishh sakit betul hati aku bila manusia2 keparat tanya soalan yang aku classifiedkan sbg kurang bijak tuhh.. oii kawan, try kau stay kat aku slama 1 jam, tgk camner reaksi kau pastu plak..

tapelah, at least pengalaman aku kerja ni buka mata aku dgn sikap certain manusia.. kdg2 buat silap sikit, macam2 dah kena marah (tp bukan aku laa yg kena).. urghh rase penat la pulak menaip.. dah la, aku nk chow.. dah macam karangan 2000 patah pkataan dah aku karang.. =,=

bye lovely peeps.. <3