paypermails.com

Friday 27 April 2012

hari ini~

alhamdullilah, harini result final exam dah kuar.. dari pukul 3 pagi aku duk gile bukak email aku, langsung uitm x hantar result melalui email macam sem2 lepas. first time kot aku kena check result melalui portal uitm. haihh memang uitm xsayangkan aku kot sem nie. hehe

memang x expect result kali nie.. aku bsyukur sangat2, yela result aku pun naik.. cgpa pun naik. kira okay la kan? sem nie mmg aku x letak harapan tinggi2.. aku just harap tade repeat paper.. means that sem nie aku x expect langsung dapat dekan.. apa yang aku fikir just nak buat yang terbaik dan buktikan yang aku boleh buat.. tp alhamdullilah, doa aku dimakbulkan ALLAH SWT.. aku berjaya jugak dapat dekan sem nie.. ;)

okay, aku still lam mode TAK PERCAYA! why? sebab sem nie subject membaca banyak.. aku memang kurang yakin sket dengan subject membaca nie. sebab tu la aku dah plan awal2 yang kalau ada rezeki, insyaAllah, aku akan sambung study aku utk degree nanti course degree in finance.. insyaAllah.. PR, IT, LAW.. mengira pulak FINANCE.. ARAB pun ada.. just want to share yang aku dapat 4A 1B utk final exam nie. IT, ARAB, LAW ngan FINANCE, aku dapat A, pastu PR dapat B.. okay la tu kan dari xleh score langsung?

pointer pulak mendadak naik, dari 3.3 something naik ke 3.79.. alhamdullilah.. thanks kat those yang x henti2 bagi support kat aku, especially parents aku, family and cm asyraf.. dorang nie yang xpernah buatkan aku merasa lagi2 down. tiap kali aku down, dorang2 nie la yang up kan balik spirit aku.. thanks jugak kat lecturers yang banyak tlg aku dalam study nie and bagi aku grades yang membolehkan aku tingkatkan cgpa aku..

okay, tu je kot.. letih dah menaip. nak sambung main game plants vs zombie pulak.. nie sume pengaruh dari adik2 aku, xpasal2 aku jadi hantu game nie.. haihh.. 





p/s : xdapat dekan xsemestinya x bijak.. yang dekan pulak xsemestinya bijak. sume nie bgantung pada nasib (bagi aku laa).. pengalaman lepas mengajar aku yang dekan ke x ke, yang penting sume paper clear, tade sangkut2, tade repeat..