paypermails.com

Tuesday 10 January 2012

err updated! :)

em semalam aku dah dapat voucher buku 1malaysia
jeles x? hahahahaa
voucher tu bernilai rm200..
setiap voucher bernilai rm50..
means that aku dapat 4 voucher..
but i don't know what should i do with them..
erm satu2 nya pustaka yang aku tahu terima voucher tu
errr i mean kat daerah aku nie la..
Pustaka Seri Intan je a.k.a PSI
siap wat banner lagi kat pintu masuk PSI..
voucher 1malaysia diterima di sini..
hahaa. nakal tahap gila..
kan best law dapat voucher makan..
leh makan banyak2.. free of charges for rm200..
urm dap erm law gitu..
memang makin besar laa selera makan aku nie..
hehehee.. merapu je lebih kan?

eh btw, aku xleh nak on9 lelama niee..
you know why?
haaa xtahu kan?
nie laa yang aku nak bgtahu nie...
take note pls ! 
hehee.. just kidding~


okay.. 

ACTUALLY...



esok test public relation a.k.a PR
and lusa test finance..
please pray for me..
off all social websites, off bloggy, off everything
open notes and book now..
time to study..

kbai.. :)