paypermails.com

Monday 2 January 2012

fever... please go away.. :(

oh damn! 
masuk rini dah 3 hari aku demam
dari start first day aku sampai rumah sewa sampai la sekarang
oh shit.. memang xtahan bila tiap kali g kelas kena pakai sweater
sejuk siott.. even g turun makan pown kena b'sweater..
hukhuk..
ada x sesape yang sudi nak amek demam nie dari aku?
demam kali nie memang memeritkan
sebab time kelas, aku sakit
every night tido awal..
balik kelas terus tido..
pantang ada gap sikit je, mesti tido..
sampai makan pown terabai..
sedihnya hidup..
kenapa lah x demam time cuti panjang ritu?
best la jugak law demam kat rumah..
em but, sampai today, aku still x bagitahu family aku yang aku nie sakit
tanak laa..
buat parents aku susah hati je..
aku nie dah la liat nak makan ubat.. 
urghh damn.. xtahan. pening sangat2..
dengan batuk yang berterusan and selsema yang memang memeritkan..
is there anyone yang sudi nak amek keperitan aku nie??
i'm gonna stop now..
xlarat and right now aku ada lam  makmal bahasa
waiting for ustaz utk kelas bahasa arab..
got to go..
 pray for my health.. :)