paypermails.com

Saturday 13 April 2013

dah terlalu lama rasanya aku x bukak blog nie.. em bukannya apa, quite busy la katakan.. bermacam2 benda yang berlaku dalam tempoh masa aku x update pape tu.. tp pape pun, tu lah kehidupan. bermacam2 ragam manusia yang aku kenal sepanjang hidup aku ni.. ohh btw, lupa nak bgtau.. aku dah habis dah part 6, and InsyaAllah akan GRAD dgn jayanya.. Amiin.. aku baru je pas bukak fb, pelik pulak dgn budak2 class aku nie, result diploma x kuar lg sume pakat update officially grad. oii syg, mana ade officially grad. anda anda dan anda sume tu x sure lagi boleh grad ke x, kan result x kuar lg.. mane la tau kot2 ade ter-REPEAT paper. haaa.. bukan mintak dan doakan, tp mintak2 la dijauhkan benda tu..

xmungkin aku akan dilupakan kenangan bersama mereka yang disayangi sepanjang pgajian aku kat diploma nie. and this sem, aku diberi kesempatan utk kenal lebih ramai kawan.. alhamdullilah.. haaa harini aku kena gi interview keje. tp not now lah syg.. petang nie la. x tau la dapat x.. kerja yang di offer kerani admin + tutor sekali. ada satu lagi yang duk call aku dari haritu lagi ajak keje, but now after tau tu company kereta, my mum cakap 'em better xpayah.. kerja macam tu agak berisiko'. so aku pun malas la.. baik ambik keje kat tutor + clerk tu.. hmm but agak jauh la dari rumah aku.. penatlah camtu :( takpela, yang penting experience! hehe..

sepanjang sem 6 nie bermacam2 benda yang aku lalui. pelbagai sweet moments yang kitorang tempuhi and i'll definitely miss them ! hidup nie ada pasang surutnya. kadang2 bahagia melanda, kadang2 derita menghampiri. hidup kita ini ibaratnya kapal di tgah lautan. berisiko utk dipukul ombak dan kalau kita x pandai nak kemudikan kapal tu, kita akan tenggelam, karam di lautan.. sebab tu lah kalau ada sebarang dugaan melanda, kita kena cekalkan hati, tanamkan dalam diri PERSETANKAN kau! sem ni tipu la kalau aku cakap tade kawan makan kawan.. tp aku ignored kan je.. lantak kau lah, yang penting datang melutut mintak maaf dlu baru aku maafkan. tu lah, sape suruh mulut jahat sgt, busuk sgt bau longkang, duk sebar fitnah and bad rumours pasal aku. kan dah makin gelap hati kau tu.. bluerkkk dasar friends for benefit. hopefully aku x jumpa dah spesis kawan2 macam ni lagi after this.. 

stop pasal manusia tu. now aku nak share ape sweet memories sem nie.. bagi aku laa, ade 2 kenangan sem 6 yang x mungkin aku lupakan. yang pertama ACADEMIC VISIT TO PENANG dan yang kedua GATHERING DAY BM1116A.. okay, aku malas dah nak type panjang2. so let the photos talk.. ^_^

TRIP TO PENANG


dalam feri 


with my alarm clock, nada..


At Jeruk Pak Ali


baru lepas shopping jerukk!!


Bukit Bendera.. here we come !!!


with them 


GATHERING DAY 





P/S : i've already miss you.. pls say you miss me too. heee.. i'll never forget you for even a second..