paypermails.com

Monday 29 April 2013

coretan hati..

no idea tp tangan menggatal nak mengupdate blog
maybe sebab bosan kot.. 
harini aku just nak cakap pasal RESULT
ehh jangan salah faham
result x kuar lagi
aku just nak share kat sini result kuar 9hb may..
nie pun aku dapat tau dari gamus official twitter
entahkan betul or just rumours only aku pun xtau
tapi tape laa, aku dah buat yg terbaik utk final exam nie
usaha dah, bdoa pun dah, now ape yang boleh aku buat just bertawakal je
hopefully result sem nie memberangsangkan
why?
sbb aku harap sangat2 result sem nie boleh naikkan CGPA aku
em actually CGPA aku tu tade la teruk sangat
but dah sipi2 nak dapat 3.5
so aku harap sangat sem nie CGPA aku more than 3.5
insyaAllah, amiin :)

apa pun, walau sebaik mana or seburuk mana result aku
aku akan redha dan pasrah
sebab aku tau semua yang berlaku ada hikmahnya
mungkin Allah nak uji kesabaran aku dalam hadapi dugaanNya
mungkin jugak dah ada perancangan yang lagi baik utk aku
who knows kan? 
that's why aku cakap, aku akan redha dengan segala ketentuanNya
sebabnya aku dah perform yg terbaik..

ohh ye, haritu aku pegi interview SPA..
bidang nursing.. tetibe je dapat, maybe kakak aku tlg isi kan kot
nursing nie bukan minat aku sebenarnya
but dah dapat tu, so pegi je la interview
mana tau rezeki ada kat sana
family dan orang2 yang rapat dgn aku pun suruh pegi
sbb nya SPA nie menjamin pekerjaan 
lagipun elaun tinggi wooooo
so doa2 kan lah aku supaya diterima masuk dalam KKM tu ye
ehh xtau ke KKM tu ape..
adooyyaiii kesiannya diaa..
KKM tu Kementerian Kesihatan Malaysia
errr aku pun xsure sebenarnya, main hentam je
so korang pinjam khidmat pakcik google la sekejap yeee..

got to go.. till we meet again in next entry.. lots of love to YOU my baby and i love you.. bye <3

p/s : doakan yang terbaik utk aku ye..