paypermails.com

Thursday 6 March 2014

cerita lapuk..

hai haii.. da lama sangat dah aku x bukak blog berhabuk aku nie. dah bersawang sume dah pungg. fuhhh fuhhh *tiup* *lap2 blog* and now dah clean balik. hehe. bukan ape. almaklumlah busy sangat skrg nie. lepas je aku habiskan zaman diploma aku, kehidupan aku totally berubah. yela, lepas habis diploma, aku terus kerja, mana ada masa nak main2 macam orang lain. takpelah, kerja tu pun utk kesenangan sendiri jugak. =)

pelikkan tetibe je knape aku rajin nak update blog nie. entahlah, aku pun x tau knape. mungkin sbb harini aku cuti kot.. banyak benda yang berlaku sepanjang aku menyepi. social website? fb pun dah kurang main, twitter pun skadar bukak dkat fon je, tu pun xde lah sekerap macam dulu. aku macam boring gilaa dah nak layan sume benda alah nie. aku pun x tahu knape. mungkin sbb aku dah matang sikit kot. sikit laaaa. hihi

bukan ape, bila bukak social websites, aku tgk kawan2 aku sume duk update life dorang pasal degree. hectic life la ape la. sejujurnya, aku cemburu. cemburu sbb nasib aku x sebaik dorang. yes, aku dapat offer degree. Operation Management kat UiTM Sungai Petani. hahh? ape? tanye knape aku x pergi? hmm adalah tu sebabnya. biarlah sebabnya kekal tersimpan dalam diri aku dan mereka yang mengetahui je.

and now, lepas orang yang paling rapat dengan aku #CMA dapat sambung degree kat UiTM Dungun, aku lagi2 lah frust, kecewa, kesal dengan ape yang dah terjadi dengan takdir hidup aku. dulu, aku percaya setiap yang berlaku ada hikmah di sebaliknya, but after almost one year masa berlalu, aku still x nampak ape hikmah yang ada di sebalik sume ni. ye, aku happy bila dia boleh sambung degree since last intake dia x dapat offer. dia ambik kos finance pun sebab aku, sbb aku yang minat sangat dgn finance. walaupun finance tu bukan minat dia, tp aku harap dia boleh survive dengan kos tu dan bjaya genggam segulung ijazah tepat pada masanya. InsyaAllah.. ^_^

lastly, aku nak share satu lagu yang bagi aku mmg best.. kena la share, xkan nak makan sorang pulak kan sayang? haha sbenarnya budak kerja aku yang perkenalkan aku dengan lagu nie. lagu nie jugak jadi kegilaan budak2 kerja aku. aku pun dah rasa addicted dgn lagu nie. before aku end entry aku, aku nak share lagu nie utk readers blog bhabuk aku nie and JANGAN NAKAL SAYANG! bear in mind tau! hihi.. 

tajuk lagu nie JANGAN NAKAL SAYANG by MANTAN BAND errr kalau x silap aku laa. okay laaa, panjang sesangat dah entry aku kali nie. lepas gian menaip kot. so bye sayangku. roger and outt!!


p/s : what a beautiful night. miss me? look at the stars on the sky. fyi i have my own star at the sky. each time i look at my star, my heart will be at ease.. don't steal my star. find you own star okay?! <3