paypermails.com

Sunday 8 July 2012

BUZZ!!

heyya friends...

stress betul la dengan subjek creative and critical thinking nie. banyak sangat kerja.. hmm.. banyak sangat assignment and projek yang kena buat as if lecturer tu ingt subjek dia je yang kitorang ambik sem nie. and now aku tgah bertungkus-lumus buat 3 presentation untuk dipresentkan pada ESOK hari. wahh heaven giler rasanya.. bagi ketiga2 tasks tu hari ahad, tp hari selasa tu dah kena present seme tu.. suke2.. (-_-)

minggu nie pulak kena bayar sewa rumah. alahai rm150 melayang. hukhuk.. pastu kena beli num pin utk muet pulak, rm101 pulak melayang.. adooyaii.. kesian kan poket aku? dah la yang nipis laa, lagi nipissssss aku rase.. haihh.. pernah dgr x ayat nie, 'my purse is like an onion, whenever i open it, i'll cry'... haaaa, macam tu la aku rasa. oh PTPTN, boleh x naikkan sikit duit pinjaman tu.. xcukup duit laa.. hukhuk.. :( 
alaaa macam la pihak PT baca luahan hati aku nie. hahaha

haaaa, guess ape yang aku tgah buat sekarang? mestilah duk youtube-ing.. almaklumlah, internet SENTIASA laju. hahaha. *okey, saje nak buat anish ameera jeles, sbb kat kolej tu internet SLOW.. opsss* lol tertanya2 sape empunya nama nie ? dia nie si cantik angry bird merah. why angry bird merah? sbb dia nie mmg giler wane merah. hahahahaha.. pape pun, jom layan lagu nie.. best jugak, aku pun baru tau pasal lagu nie.. 
thanks to you, dear.. hihi <3


                                            
SATU SATUNYA by TIPE X

*layan tau, confirm x menyesal. best.. hihi <3*

p/s : to anish ameera, always be strong, dear. you have me with you, right.. hihi.. :)