paypermails.com

Tuesday 24 July 2012

warghhh rezakk!!

adushh aku baru je berazam nak jadi baik, kurangkan siket baran aku nie once masuk je bulan puasa nie. tapi hampehh je.. memang dari semalam lagi aku rezak! whyy? sbb ade manusia yang REMBAT, GUNA, PAKAI selipar kesayangan aku tanpa kebenaran ! weyy aku x suke orang lain pakai selipar tuuu, mahal woii.. aku just xkisah lau parents aku yang pakai, tapi lau orang lain yang pakai, memang aku hangin satu badan..

nampaknya azam aku tanak marah2 dah akhirnya hancur berkecai lam sekelip mata. semuanya gara2 ade manusia yang x beradat yang main amek je.. sampai aku nak turun pergi restoran untuk buka puasa pun kena pakai selipar formal yang aku pakai time hari korporat or time gi kuliah. what the hell camni.. 

wey duit kau tu kan BANYAK! beli la selipar yang harga rm2 tu.. selipar jepun pun comel ape.. dulu time aku sekolah, gi kelas tambahan, pakai selipar jamban yang kaler hitam tu je. memang sakit hati bila kita beli barang utk kegunaan kita, tapi DIGUNAKAN oleh orang lain tanpa kebenaran kita, nak2 pulak time kita memang nak pakai selipar tu.. oh lupe, memang aku beli selipar tu KHAS UTK KAU PAKAI PUN KANNN ????!!!!

arghh spoil mood aku time berbuka td. btw aku berbuka td makan mi bandung.. hihi. special punyer akak tu buat utk aku harini.. pekat gile kuah dia. beshhhh wa cakap lu.. <3 

okeyy la, aku nak belek sket nota organizational behavior ( OB ).. almaklumlah hari isnin nie ade test OB. selasa malam pulak ade test human resources ( HR ).. sambil2 tu nak layan MAEL LAMBUNG.. adioss~