paypermails.com

Tuesday 31 July 2012

updated !!

arghh akhirnya tamat jua tests yang sangat memenatkan kepala hotakk aku.. errk test ape? for sure laa test yang melibatkan subjek2 membaca nieyhh.. sakit jiwa betul laaa dengan kedua2 test tuuu.. bermasalahhhh!! tapi, aku da cuba yang terbaik, insyaAllah hasilnya akan memberangsangkan akuu.. okeyy, harini da masuk hari ke brape ntah ramadhan, aku malas nak kira.. yang aku tahu, raya dah x sampai sebulan je lagi. hihi..

malam ni, mood aku agak kurang baik. yang jadi mangsa nya for sure la cik abang cm kita... kesian dia, jadi mangsa keadaan aku.. mungkin stress pasal test human resource tadi kot, jadi aku xleh nak kawal perasaan rezak tuu lalu TERLEPAS laa kat dia.. haaaa tamat cite tuu.. now aku nak buka cerita lain.. yang nie for sure laa empunya blog yang cantik manis anish nie akan jeless.. hehe.. guess whyyy?

sebab esok pagi dalam jam 2.30pg sok aku attend majlis bersahur bersama RTM kat UMT.. xramai pun dak u aku yang join, just 20 orang je wakil dr u aku. dan kebanyakan manusia terpilih itu adalah dari kelas akuuu.. aku nie one of them laa. esok sepanjang sahur tu akan disiarkan secara langsung rasanya.. alaa aku x kisah pun benda program nie on air ke x, YANG PENTINGGG seme yang join benda nie dapat duit.. hihii

memangla pihak RTM xbagi cash duit kat tangan, dorang bank in duit tu.. tapi terkejut jugak aku bila member aku yang uruskan benda nie cakap sape2 yang join tu, RTM bagi duit RM100.. haaa sebab tu laa aku join benda tu, padahal hari khamis tu kelas kul 8 straight sampai 12.. hukhuk. memang mati la mata aku. mesti sejibik macam mata panda nanti.. -_-

sebenarnya dak kelas aku pakat join benda alah nie sebab duit tu je. alaa mane ada orang senang2 nak dapat duit banyak tu tanpa perlu buat apa2, just gi attend program sahur tu je... majlis tu dijangka start kul 3 lebih dan habis kul 5 lebih.. lame kan? tapelaa, lau ngantuk sangat esok, tido jela depan makanan tuu. hahaa. tapi yang x best nye kena pakai baju kurungg!! hwaaaaaaa gile ape pakai baju kurung pagi2 buta pegi sahur.. kena kumpul kat depan kolej lam 2.30pg.. adushh mujurlaa kawan aku yang non-resident jugak turut sama join benda nie. dia laa yang datang ambik aku kat rumah aku nie..

panjang lah pulak aku taip malam nie. penat dah weyyhh. nak wat assignment critical thinking pulak nie. nie laaa kehidupan seorang student business.. hukhuk..

GOOD NIGHT.. BYE~