paypermails.com

Wednesday 15 June 2011

entahlah..

actually aku pown xtaw nk merapu pe kali nie. p apa yg aku taw, sem nie quite stress. byk doe msalah.. aku pown xpasti pe sbnarny masalah aku. msalh aku nie bukanlah cm masalah anak2 muda yg len, masalh cinta cintun lar, kewangan lar dll. msalah aku nie sure2 lar sal time management. yelah, almaklumlah, sem nie byk pulak komitmen yg diperlukan..

sem nie, aku kene buat research, sediakan questionnaires - nak edar kat people, tu xtmasuk lagi kene sunting drama arab. xckup dgn sunting, kitorg kene buat skrip, jalan cite, blakon, sunting n tayang drama tu lam bhasa arab. siap kene masukkan subtitle lg. haha. rumit kan? tu xtmasuk lagi dgn assignment yg bakal mnimbun tuhh..

kuiz, test sume dah start eventhough kelas baru je seminggu kot start. hishh bapak cepat kan? nak wat cmner, sem kali nie pendek je. redha je la. pape pown, UiTM dihatiku.. ceh, mcm patriotik je aku kan? alahai, poyo nyer. weee~