paypermails.com

Thursday 23 June 2011

sem yang menstresskan!

aku x taw knape, tp aku rasa sem nie cam rumit giler. bosan giler ngan sem nie.. serabut. dengan masalah kolej nyer, dengan masalah study nyer. haihhh. lecturer sem nie mgajar cm relax giler. cam paper2 aku tuh sume easy. kolej plak wat hal. dgr2 sem dpan, dak part 4,5,6 kene stay luar kampus. pastu wifi kolej plak uitm nk potong. pastu plak kolej dak part 1,2,3 yg conquer. mcm2 lar.


serabut lar camni. dah lar sbg orang ke-5 lam bilik, pihak kolej nk tapis balik kelayakan masuk ke kolej tu. means that, maybe lam sem nie kemungkinan aku kene stay outside lar law pihak kolej rasa kelayakan aku tu xckup layak. dengan assignment lagi, mcm2 lar. mana nk sedia questionnaire n prepare for budget presentation utk bisnes com, drama arab lagi n byk lagi. 


arghhh stress lar sem nie. byk betul masalah.. huh! mekasih uitm sbb bjaya buat hidup aku trumbang-ambing n in stress sem nie.. uitm dihatiku. syang uitm sgt2!! grrr!