paypermails.com

Monday 20 June 2011

TERcare???!!

TERcare?? pe view korg sal perkataan tu? tsentak aku dgn pkataan tu. ada jugak eh istilah TERcare? in my own opinion, bile adanyer pkataan TER tuuu, tu mnunjukkan cam bnda tu happen lam keadaan yg tanpa disengajakan n maybe xdisedari..


tapi law bile dikatakan 'TERcare, sorry'? tu bmaksud slama nie mmg xde keinginan nak care, tp TERcare jugak? err pe yg aku mgarut nie? ntah la, aku pown xtaw, tp yg penting yg aku nk stress kan kat sini ialah pkataan TERcare tuh. bunyi cam funny, tp actually pkataan tu ley ubah persepsi seseorang thadap individu yg cakap bnda tu..


ONE ADVICE to sesape je, law rasa tbeban sangat men'care'kan diri orang laen, xpayah nk susah2 paksa diri korang nk care sal dorg. remember dear, xde istilah TERcare lam hidup nie. istilah TER tu sendiri dah bwk negatif view dah.


aku pown xtaw pe tujuan aku post sal nie kat entry kali nie, tapi mybe pkataan tu sendiri yg beri byk effect, so jari aku sendiri yg TER-rela hati utk post entry nie. btw, xde istilah TERpost or TERpaksa post taw. n bg aku, xde istilah TER lam kamus hidup aku.. ^_^



p/s : aku xharap orang yg aku tuju tu TERbaca entry aku nie. sbb bg aku, xde maknanya kita nk sibuk2 sal orang yg kita xcare or orang yg kita TERcare... (^_*)