paypermails.com

Saturday 25 June 2011

my inspiration..


cantik kan gmbar nie? law korang perasan, nie lah gambar profil picture aku lam fb..  aku pown xtaw knape, xtaw pe yg specialnyer sal gmbar nie. padahal aku upload dr internet je. type 'star', kuar2 gmbar nie. first time aku tgk gmbar nie, aku trus bkenan.. haha..

maybe sbb ada stars, so aku jd sayang giler kot nk remove gmbar nie dr profile aku.. yelah, aku nie 'obses' sket dgn star. pantang nmpak star, sume aku nk rembat. bak kata kakak aku, 'you're crazy on star'.. haha...

tapi aku sayang sgt dekat 'STAR' yang dah jadi milik aku, xkira lah samada yg aku beli mahupun dapat.. heee~ hepi nyer bile star ada depan mata aku. gelang tangan aku pown ada byk stars. tiap ary ley tgk stars. haha.. yelah, dah nama nyer star, mestilah dpt shine-kan hidup kita. and to my star, thanks for being my star. you are my shining star in my heart.. 

tiap malam, mesti aku akan tgk langit, cari star. law xde star, mmg aku rasa frust giler.. sedih dowh bile star xde. time aku stress, sedih, sunyi, or pape je la, mesti aku akan cari 'star' aku.. sbb tu bile star xde, aku  rasa sedih.. kalau boleh, sume benda aku nak share dengan 'star' aku. jgn cakap aku giler taw. haha.. mengaku star aku lah pulak. xpelah, aku lagi senang nk mention kan sbgai 'star' aku. 

n the most important thing, orang yg aku sayang pown, aku akan mention kan sbg 'star' aku.. so if korang ada dgr aku mention kan sesiapa as star aku, that's mean, that one is meant enough for me, sama macam star kat langit tuhh. haha..


'star lover' <3