paypermails.com

Thursday 16 June 2011

i'm HOME!!

first of all, memang best kan bile balik rumah.. yelah, rumah ku syurgaku.. haha.. ada bberapa sebab on why aku suke balik rumah.. boleh dikatakan almost every week aku balik rumah. guess why? bcozzzzz...

FIRST : bile balik rumah, xlapar.. kat rumah aku nie, mkanan selalu xputus. yelah, sume org kat rumah aku nie kuat makan. tp badan sengsorang xde lar setaraf giant. haha

SECOND : xbest lar tidur kat hostel.. selalu sakit badan. yelah, tilam dia xbest. sakit belakang taw tidur atas tilam kat sana..

THIRD : boleh bangun anytime yg aku suka. yelah, kat rumah nie, mana ada komitmen kan. kerja aku law kat umah nie, makan, laptop, 0n9, movie, games, mandi, solat, bwak motor, tidur. tu lar rutin aku seharian kat umah. haha, best kan?

FORTH : xpayah pegi kelas, xpayah mgadap assignment yg menimbun. bese lar, aku kan, time balik rumah weekend, untunglar law aku nk bawak balik buku. bese nyer aku bawak balik laptop je pown. yg len, sume tinggal kat hostel. cool kan hidup aku? haha. pastu bile dah balik sana, mula lar nk push diri setelkan assignment yg ter'tunggak' tuh. hakhak.

alamak, penat lar pulak nk type byk2.. law nk diikowtkan, mmg xckup space lar nk type on why aku suke balik rumah. haha.

so konklusinya, AKU MEMANG SUKE BALIK RUMAH.. hahahahahaha